tisdag 12 maj 2009

Tjänstetecken...

Jag har ju sagt tidigare att jag skulle lägga ut bild på Myras tjänstetecken. Det har tagit ett tag men nu finns bilden på datorn så då måste den ut! Jag sade till Bettan som gjorde tjänstetecknet att hon gärna kunde ta en bild som hade en anknytning antingen till en myra eller renar i någon form. Jajjemän, sade hon, jag ska se vad jag hittar. När jag öppnar paketet när det kom på posten så ser jag... en hjort. Men jag tycker den är UNDERBAR!!! Det finns nog garanterat ingen mer än Pyret som har en hjort på tjänstetecknet i alla fall. Det är one-of-a-kind! Precis som hon.
Om ni är intresserade av ett lika tjusigt tjänstetecken som det här går ni bara in under länken Truxelis kennel och där går ni in under Brodyr. De är suveränt fina!


Inga kommentarer: