måndag 8 september 2008

Ortopedi, ortop...







Så nu har jag haft nästan en hel dags föreläsning om ortopedi. Kul och intressant men inte så mycket jobb med hund. Ingela har mest legat och gnagt på en pinne hon hittade i skogen och släpade med sig hem. Det blir inte så fint på golvet med har man köpt en ny dammsugare så ska man väl använda den!
Vi hann i alla fall med ett litet uppletande på klubben innan föreläsningen började. Jag förivrade mig lite grand och trodde hon kunde mer än vad hon gjorde. Det går bra att lägga ut en grej cirka 5-7 meter bort men blir det längre så glömmer hon bort vad det var hon skulle göra eller något liknande. Jag måste skynda långsamt... Hon ska ju förhoppningsvis tycka detta är roligt fortfarande om 7-8 år. Vi har tid!
Igår var vi i skogen nästan hela dagen och tränade bevakning med Jossan och Naiko. Carola och Sigge var med och även Anna-Lena och Qiller. Vilken underbar dag! Sol och hög och klar luft utan en enda mygga. Sådana här dagar får gärna fortsätta långt in i november... Hoppas kan man alltid. Här kommer i alla fall lite bilder på min lilla pingla. Jag är inte riktigt sams med den här bloggen ännu... Jag ville ha bilderna sist men jag får dem inte dit! Ska fixa det till en annan gång.
God natt








3 kommentarer:

Anonym sa...

Tips: Byt till Wordpress, mycket smidigare!

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Håller med föregående talare...
Med Wordpress kan du dessutom ha hundsidorna under samma adress, du hade väl ändå tänkt byt stil?
(Andreas är Wordpress-designer... Har du frågor är det bara att komma med dem...)

I vilket fall... Välkommen till bloggvärlden!

(se, till och med jag som bloggat ett antal år klantade till det första gången!)