torsdag 4 september 2008

F21 rules!

Så underbart att den lilla pojken kommit tillrätta! Jag har haft lektion via internet hela förmiddagen men har inte kunnat koncentrera mig alls. Mina tankar har hela tiden varit på pojken och hans föräldrar och även klasskompisar och lärare. Men så äntligen kom han tillrätta, i morse runt 9.30 Och vilka var det som hittade honom?? Hundekipage från F21! Alltså, ni på hundplutonen är så bra! Jag har sånt grundmurat förtroende för er och är stolt att ha fått gå kurs hos er i våras.
Äntligen så kan jag koncentrera mig på mitt eget yrväder här hemma. För tillfället håller Pinglan på att äta upp både filt och raggor i ren tristess. Måste nog göra något med henne snart... Kanske ska jag ta mig till Klubben och ta lite bilder? Och träna lite kontakt och lek. Träna lek?? Hur sjukt låter det inte? Men leka i alla fall. Och lite inkallningsövningar är alldrig fel. Vissa tycker det är så roligt med valp men jag bara längtar till att hon ska bli lite större så jag kan börja arbeta lite med henne, gå lite spår och köra lite uppletande. För att inte tala om framåtsändandet!! ;-) Ett underbart moment.

En tanke, vart ska jag lägga upp den här bloggen? Från min hemsida? Men jag vill byta hemsida men vet inte riktigt om jag orkar. Lägger väl upp den där för tillfället.

2 kommentarer:

Chris sa...

Hej! Vad kul att du har skaffat blogg! Det visar att man lever, visste du inte det? ;-) Verkligen kul att de hittat grabben! Tänkte på er när jag hörde det i morse.

Anonym sa...

Alla viktiga människor bloggar. Och nu gör du det också! :-)