söndag 21 september 2008

Glömde bara...


Här kommer bara lite underbara bilder på min fantastiska träningskompis och "vanliga" kompis Jenny Karlsson och Truxelis Pilo, överst på prispallen på SM för FM-hundar (Har man ingen egen glans (...än!!) får man sola sig i andras). Jag har sällan träffat mer målinriktad person är Jenny. Och jag lovar er, det kommer inte stanna här! Och det här är inte Jennys riktiga gren heller!


Ännu en bild på pristagarna.


Jenny hade själv döpt denna bild till SMSterror och det var vi i Jokkmokk faktiskt utsatta för! Jenny var duktig på att hålla oss uppdaterade!


Eeehhh, ska detta vara en uppletanderuta?? Sådana har vi aldrig sett i Jokkmokk förr. Men Pilo grejade det i alla fall. Och han kom dessutom in med fem föremål då han också apporterade in en av flaggorna som markerade rutkanten. Vad kan man säga... jag är inte förvånad... schäfrarna är väl inte kända för sin enorma intelligens...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va? Hackar du på schäfrar? Inte för att jag påstår att du har fel eller så:-)

Karin och Ingela sa...

Nä, korkade må de vara, men de är roliga att träna. Och jag tror för den delen inte att riesen är ett DUGG smartare... så du vet det!