fredag 2 januari 2009

Familjepresentation

Här kommer lite action/familjebilder på familjen från julaton. Bilden på mig tycker jag är helt underbar! Att man kan få sådana miner??

Och så pappa och Nila. Nila skrek hela vägen ner "Se upp för backen!!!" för full hals. Och det slutade i en krasch längst ner.


Snacka om tävlingsmänniska! Till och med på julafton i pulkabacken med ungarna så måste man vinna! Vilken sambo man har...


Och så min mor och far... Det skvätte snö kan jag säga. Och de skrek hela vägen ner, och vi med, som stod längst ned... av skratt.

Den enda som inte är med är min bror, men han höll i kameran. Kanske kommer det någon bild på honom också senare. Jag har någon bra på lager vet jag...
Redigerat, attans, bilderna blev så små att minerna inte riktigt kom med. Ska se om det går att göra något åt det senare någon gång.


1 kommentar:

Chris sa...

Guud, så fina bilder! Jag är så avis på eran snö - dock inte på tre timmar ljus och minus 24 grader....men vete 17 - vi har minus 13, barmark och sex timmar solsken och inget vettigt kan man göra mer än bara gå! Också värdelöst...