måndag 29 december 2008

Jul i Fjällvattnet

Här kommer äntligen lite bilder. Vi firade julen i Härjedalen, i Fjällvattnet, en stugby mitt i ingenstans två mil ifrån Tännäs. Där är riktigt superfint och underbara stugor. Här kommer lite bilder från veckan.
Ingela Pling i flygande fläng nedför pulkbacken. Det är julafton och jag lovar att hon sov under Kalle!

Visst är hon tjusig min lilla gumma? Hon är så lik sin mor! Bra det, för Xryta är en fin dam.

Mmm, hon är ingen valp längre. Och nu börjar också att de små grå falla på plats... Jag har ännu fler bilder, men jag är inte riktigt överrens med min blogg så vi får se om det kommer fler.

1 kommentar:

Chris sa...

Gott nytt år! Och måtte de där stora framstegen inträffa som du så hett önskar! ;-) Kolla på forumet, ska du få se en fin dam! *s*