fredag 27 mars 2009

Praktikslut

Så var man sjuk igen då. Ahhh... ögoninflammation, hosta och lite feber. Jag har sista dagen på praktiken idag och det var ju trist att inte vara på jobbet då men jag ska ändå fara upp med familjen i bilen och hämta mina grejer ur skåpet och lämna kakor till mina arbetskamrater. Och säga hej då. Jag kommer sakna dem allihop. Jag har trivts så bra de här veckorna och hoppas att jag kommer komma tillbaka i höst.
Hundträningen har legat ganska nere de här senaste fem veckorna och nästa vecka blir det samma sak, för då är det innevecka i Luleå. Men sen så kanske... Snön måste försvinna också. Men nu är det ljust i alla fall!

1 kommentar:

Anonym sa...

Eftersom du har innevecka nästa vecka så måste det ju innebära att du är hemma v.15? Det blir ju perfekt att boosta med lydnadsträning under den veckan. Jag är ju ledig och hur taggad som helst. Och då ska vi göra träningen på rätt sätt!! planera och strukturera upp oss =))