måndag 2 februari 2009

Kallt och snö...

Idag har vi inte gjort något speciellt, det har varit mycket skola och lektioner hela dagen. Vi har ungefär 500 uppgifter som ska in innan jag går på praktik i slutet av februari. Det är arbetsplatsanalyser, arbetsmiljöanalyser klientfall, gruppaktiviteter, you name it! Jag håller på att bli kollrig här hemma. Och så en vovve som springer runt och säger "Nu gör vi något, nu gör vi något, nu gör vi något". Inte undra på att man blir rynkig i förtid. Fast det kanske inte är förtid. Jag fyller faktiskt 32 om några veckor. Jag tyckte det var igår jag var 22. Eller 12. Då gick man i 6:an. Härlig känsla, då var man störst. Sen gick det en sommar och så var man minst igen, på Söder. Och så helt plötsligt fyller man 32, bara så där! Jag vet inte vart allt tog vägen... Men förhoppningsvis har jag blivit lite klokare sen jag var 18 i alla fall, för jag hittade min gamla dagbok från den tiden här om dagen. Jag var tvungen att läsa den nere i källaren för jag rodnade så dant. Tänk att jag har varit SÅ galen i killar?? Vart tog det intresset vägen?
Ja, ja, här kommer en bildkavalkad från helgens träning. Kolla Inas tjänstetecken som halkat av i djupsnön. Jag kan också meddela att jag klippt klorna på henne nu...

Tjänstetecknet på trekvart. Men har man bråttom så har man.

Tungt det här. Matte sade att jag skulle ta en annan väg, hon surrade om "skoterspåret" men inte fattade jag vad det var. Den här vägen var ju genast!

Fan att man skulle hamna i Jokkmokk av alla ställen! Kunde inte kennelpappa sålt mig till Trelleborg!?


1 kommentar:

Chris sa...

Vad härligt det ser ut! Här suckar en viss dam något om att hon hellre hade velat bli såld till någon långt uppåt landet, där det fanns snö och mycket yta att springa runt på!! ;-)