onsdag 15 april 2009

Örk...

Det är fan inte roligt... Alla som känner mig vet att vi ständigt har dålig ekonomi men nu är jag så in i helvete less. Det lättar aldrig. Köper man en chipspåse i månaden och hyr en film får man dåligt samvete för att man slösar. Jag fattar inte att vi aldrig har pengar... Men i och för sig så få jag runt 8000 i månaden och Tobbe inte ens det så det kanske inte är så konstigt att det är knapert. Men det är inte roligt. Usch.

Anyway, det har varit en underbar påskhelg med solgass och smältande snö. På söndagen for jag, Tobbe och Olle till Anto-Lena för att grilla. Samtidigt tränade så klart jag och Anna-Lena basträning med vilddjuren. Kors i taket, de lade sig ner efter ett tag och tog det lugnt. Vi hann också med två ljud var för dem. Skönt att komma igång igen, även om det ännu handlar om att pulsa till grenen i snö. Qiller var väl den hunden som överraskade mest. Han skötte sig riktigt bra och gapade inte alls mycket. Lugn och fin på ljudupptaget och när det blir barmark och vi får köra med ljud på båda sidor kommer det nog bli bra. Om ändå barmarken kunde komma...

Inga kommentarer: