onsdag 5 maj 2010

Praktiken börjar

Min snyggfröken. Tjusigaste donnan som finns.

Så har praktiken börjat, sista kursen på min utbildning. Jihaaa! Sen kan jag stolt titulera mig Leg. arbetsterapeut! Härligt att börja tjäna pengar, för första gången i mitt liv. Nja, inte riktigt, men med en kompetens för yrket och en examen i ryggsäcken i alla fall.

I morse följde Ingela med till Giella och lämnade ungarna. Vi cyklade och hon följde med lös. Jäklar vad speedad den hunden kan bli och jag vet inte vad jag gör fel! Hon far som ett psyk fram och tillbaka. Till slut när vi var på väg hem började hon bli lite sansad. Idag ska jag träna lite också, men det får vänta till i kväll, då far jag till klubben och får lite störningsträning också. Men jag undrar hur vår tävling ska gå, vi har fortfarande en massa snö och det töar inte direkt jättefort! Ja, den som lever får se... Taggad är jag i alla fall!

Inga kommentarer: